onsdag 25 januari 2012

never give upp if you still wanna try. never dry your tears if you still wanna cry.

Hej alla fina. min uppdatering igår var inte så bra men jag hade fullt upp hela dagen så hann inte.. Har fotbollsträningar ikväll så uppdaterar efter det. Min dag har varit riktigt bra! har inte gjort nånting sen jag kom hem, pratat med fina typer och skrivit en låt .. ni kanske får höra den när min hals blir bra :) Haha annars måst säg att ja verkligen skall satsa på att bli poet när jag blir stor, har rimma till både fia och Aron .. ojojoj!hah, hör sen! puss.

Fias :
Du och jag sitter i en båt, vi har på oss en plastpåse så vi int ska bli våt. Jag ror och du pratar om hu roligt du har när du matar.. fiskmåsar och sniglar, ekorrar och kor, du ger dem potatisar från gården där du bor. Jag försöker springa men kommer inte långt för du har knutit mina skor så det blev trångt. Jag faller på sidan och ropar till dig då bara skrattar och hånar mig. Jag biter dig i tån och du ropar AJ! men holy shit där simmar ju en haj. vi börjar skrika när hajen gapar men svimmar så fort för han bara rapar. det luktar rutten fisk och vi börjar må illa så vi hoppar i havet och simmar till vår villa. När vi kommer iland på en sten inser jag att du tappat ett ben. Du får panik men jag tar det chill - fia he eju lugnt vi e ju bara makrill ! 
Aron :
om jag var bil skulle du vara mina hjul om jag var skämtet stavar du det till kul. om du var svart skulle jag vara vit. om jag var kläder är du min expedit. om jag kunde flyga är du mina vingar om jag var dörren skulle du plinga. Om du var stjälken är jag din ros därför älskar jag dig min ädelstensluktande äppelmos !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar